Artisan Device
Essential Device
Infinity Device
2,499.00RSD
RELX Pod
799.00RSD

Da li mogu da uživam u online podršci i uslugama na mreži kada kupujem RELX proizvode u drugim kanalima?

март 11, 2020

Hvala vam puno na podršci RELX-u. Samo proizvodi kupljeni sa naše zvanične internet stranice mogu uživati u relevantnim uslugama nakon prodaje. Proizvodi kupljeni sa drugih kanala ne uživaju isti mehanizam posle prodaje kao onaj na zvaničnoj veb stranici. Naša korisnička podrška će svakako uvek biti tu za vas ukoliko bilo kakve probleme, pitanja, sugestije...




Takođe u Garancija, reklamacije i održavanje

Da li kupac prilikom vraćanja proizvoda na popravku ili zamenu mora da plati isporuku?

март 11, 2020

The damage caused by quality problems can be refunded without obligation within 60 days from the date of order. If it is within 1 year, then it can be replaced without return.

Opširnije

Šta da radim ako je primljeni proizvod oštećen?

март 11, 2020

First of all, we sincerely apologize for the inconvenience and trouble brought to you. 

If you want to replace the product, we recommend that you:

  1. Prepare clear pictures or videos which can fully prove the damage of the product. 
  2. Send your specific problems, pictures or videos along with your order number to support@relxintl.com.
  3. After being received by our customer service, we will solve your problem as soon as possible.

Opširnije

translation missing: sr.templates.cart.title
translation missing: sr.coupon.cartCouponTip

Free shipping for orders above $49

translation missing: sr.templates.cart.total

0.00 RSD

translation missing: sr.templates.cart.empty_cart

translation missing: sr.templates.cart.continue_shopping