Artisan Device
Essential Device
Infinity Device
2,499.00RSD
RELX Pod
799.00RSD

Šta da radim ako je primljeni proizvod oštećen?

март 11, 2020

Pre svega, iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti i nevolja koje su vam donete.
Ako želite da zamenite proizvod, preporučujemo vam da:
1. Pošaljete slike i upit zajedno sa brojem uređaja i narudžbine (ukoliko je izvršena online) na email adresu korisničkog servisa,

2. Odmah nakon toga odete u radnju gde ste kupili uređaj radi potvrde reklamacije i zamene novim.




Takođe u Garancija, reklamacije i održavanje

Da li kupac prilikom vraćanja proizvoda na popravku ili zamenu mora da plati isporuku?

март 11, 2020

The damage caused by quality problems can be refunded without obligation within 60 days from the date of order. If it is within 1 year, then it can be replaced without return.

Opširnije

Da li mogu da uživam u online podršci i uslugama na mreži kada kupujem RELX proizvode u drugim kanalima?

март 11, 2020

Thank you very much for your support of RELX. Only products purchased from our official website can enjoy the relevant after-sales services. The products purchased from other channels do not enjoy the same after-sale mechanism as that of the official website, for details, please refer to https://relxnow.com/pages/warranty. 

Opširnije

translation missing: sr.templates.cart.title
translation missing: sr.coupon.cartCouponTip

Free shipping for orders above $49

translation missing: sr.templates.cart.total

0.00 RSD

translation missing: sr.templates.cart.empty_cart

translation missing: sr.templates.cart.continue_shopping