Welcome to RELX Support

Informacije o proizvodu

Infiniti Punjač Mini (1000 ma) napuniće se za 60 - 90 minuta. Infiniti Punjač Max (1500 ma) napuniće se za 90 -120 minuta. 

Status

Remaining Power

LED obaveštenje

Infinity Punjača - ulaz

0 - 99%

Bela LED lampica Infinity Punjača treperi usporeno

100%

Uključuje se bela LED lampica u Infinity punjaču

Infinity Punjača - izlaz

25% - 100%

Uključuje se bela LED lampica u Infinity punjaču

0 - 25%

Bela LED lampica Infinity Punjača treperi usporeno

Uređaj - ulaz

0 - 99%

Bela LED lampica uređaja treperi usporeno

100%

Bela LED lampica uređaja se uključuje pre nego što zatreperi 3 puta

Svi RELX uređaji nisu vodootporni.
Trenutno nudimo samo nikotinske RELX podove. Da biste bili u toku sa našim najnovijim proizvodima, prijavite se na naš bilten.
Jednostavno udahnite. Nema tastera niti je potrebno dugme uključivanje vašeg RELX uređaja. Jednom kada stavite RELX pod u svoj RELX uređaj, spremni ste za jedinstveno iskustvo.
RELX uređaji su jednostavni za održavanje. Da biste očistili kontakte za punjenje, koristite suvu ili malo navlaženu pamučnu krpicu.

Izbegavajte odlaganje RELX uređaja duže od dve nedelje bez punjenja. Najbolje je da uređaj potpuno napunite i uklonite RELX pod pre odlaganja na duže vreme.

Kao i kod svih proizvoda koji sadrže nikotin ili su namenjeni za upotrebu sa konzumacijom nikotina, RELX uređaj čuvajte van domašaja dece i kućnih ljubimaca.

RELX uređaj je dizajniran da bude pouzdan i namenjen da premaši našu ograničenu garanciju. Za razliku od ostalih e-cigareta, RELX nije za jednokratnu upotrebu i treba ga tretirati kao potrošački elektronski uređaj. Sledite lokalne preporuke vašeg grada za odlaganje litijum-polimerne punjive baterije.
Broj korišćenja odnosno uvlačenja po RELX podu varira u zavisnosti od pojedinačne upotrebe.
Da bi se osigurala sigurnost i kvalitet proizvoda, RELX podovi nisu dizajnirani za ponovnu upotrebu ili ponovno punjenje i ne treba ih otvarati. Otvaranje ili neovlašćeno korišćenje učiniće pod neupotrebljivim, a odgovornost snosi korisnik.

Isporuka i prijem

Vaši proizvodi će se isporučivati iz domaćeg skladišta u Srbiji.

Ako se status logistike ne ažurira duže od 7 radnih dana, kontaktirajte našu korisničku službu da vam pomogne. Naša služba za korisnike će odgovoriti na vašu e-poštu u roku od 24 sata.

Obično paket šaljemo putem lokalnih express kompanija. Ako postoji bilo kakav specifičan zahtev, kontaktirajte našu službu za korisnike.

Žao nam je, adresa za isporuku ne može se promeniti nakon što porudžbina bude otpremljena. Pre nego što porudžbina bude otpremljena, možete kontaktirati našu korisničku službu slanjem e-pošte na servis@relx-distribution.rs da biste promenili adresu.

Obično ćete porudžbinu primiti u roku od 3-7 radnih dana (bez državnih praznika), osim ako ne uključuje prednaručene artikle. Pažljivo proverite unapred postavljena uputstva i očekivani datum isporuke.

Pored spoljne ambalaže, naši proizvodi su dodatno opremljeni unutrašnjim zaštitnim filmom. Ako je paket oštećen, otvorite ga da biste videli da li je proizvod oštećen. Ako nije oštećen, i dalje ga možete koristiti. Ako je proizvod oštećen, kontaktirajte našu korisničku službu u roku od 48 sati od prijema proizvoda, a naša korisnička podrška će odgovoriti na vaš zahtev u roku od 24 sata.

Žao nam je, adresa za isporuku ne može se promeniti nakon što porudžbina bude otpremljena. Pre nego što porudžbina bude otpremljena, možete kontaktirati našu korisničku službu slanjem e-pošte na servis@relx-distribution.rs da biste promenili adresu.

Pre nego što se paket pošalje, možete kontaktirati korisničku službu koja će vam pomoći da dogovorite otkazivanje porudžbine. Jednom kada je paket otpremljen, porudžbina se ne može otkazati.

Plaćanje i sigurnost

Plaćanje se može vršiti pouzećem ili karticima Mastercard i Visa ili PayPal. Ako naiđete na bilo kakav problem tokom postupka plaćanja, slobodno kontaktirajte našu korisničku službu.

Ova situacija je vrlo retka, ali možete da osvežite stranicu i pokušate ponovo da platite. U svakom slučaju, ako se vaš račun više puta neobično tereti, možete kontaktirati našu korisničku službu, a mi ćemo proveriti situaciju. Dodatni novac će biti vraćen na vaš izvorni račun za plaćanje.

„Zadržavamo pravo da otkažemo vašu porudžbinu i vratimo izvorni račun ako otkrijemo jednu od sledećih veza pre nego što se roba otpremi:

Naručeni proizvodi premašuju ograničenje kupovine sa istim računom.
Jedan račun ne krši ograničenje kupovine, ali je određeno da je pojedinac (putem računa za plaćanje, adrese za isporuku, IP adrese, broja za kontakt ili drugih metoda) povezan sa brojnim računima koji kumulativno krše ograničenje kupovine.
RELX primi obaveštenje od izdavaoca kreditne kartice da je transakcija prevara.
RELX utvrdi da je kupovina izvršena neprimereno ili nalazi dokaze da narudžbina nije izvršena legalno.

Budite uvereni da nećemo prikupljati niti čuvati bilo koje vaše podatke o plaćanju. 

Garancija, reklamacije i održavanje

Neispravni uređaji mogu se zameniti sa ispravnim u roku od 1 godine od dana narudžbine, ali savetujemo da prvo odete u radnju gde ste kupili uređaj radi testiranja i potvrde da je uređaj neispravan, a samim tim i podnošenjem zahteva za reklamacijom.

Hvala vam puno na podršci RELX-u. Samo proizvodi kupljeni sa naše zvanične internet stranice mogu uživati u relevantnim uslugama nakon prodaje. Proizvodi kupljeni sa drugih kanala ne uživaju isti mehanizam posle prodaje kao onaj na zvaničnoj veb stranici. Naša korisnička podrška će svakako uvek biti tu za vas ukoliko bilo kakve probleme, pitanja, sugestije...

Pre svega, iskreno se izvinjavamo zbog neprijatnosti i nevolja koje su vam donete.
Ako želite da zamenite proizvod, preporučujemo vam da:
1. Pošaljete slike i upit zajedno sa brojem uređaja i narudžbine (ukoliko je izvršena online) na email adresu korisničkog servisa,

2. Odmah nakon toga odete u radnju gde ste kupili uređaj radi potvrde reklamacije i zamene novim.